Producent
PromocjeNowościSprawdź nasze






Czas realizacji

Wszystkie zamówienia złożone do godziny 17:30 (od poniedziałku do piątku) wysyłane są jeszcze tego samego dnia, o czym Klient jest informowany e:mailem. Każde zamówienie, które otrzymamy po w.w. ustalonej godzinie będzie realizowane następnego dnia roboczego.

Czas jaki potrzebujemy na zrealizowanie Twojego zamówienia, włączając transport, wynosi przeważnie 24h (dotyczy dni roboczych) liczony od momentu potwierdzenia zamówienia przez Maxmedia24. Wyjątek stanowią zamówienia z opcja „przelew na konto”, gdzie czas liczony jest od momentu zaksięgowania pieniędzy na koncie.

 


Transport

Usługę transportową powierzyliśmy wyspecjalizowanej firmie kurierskiej UPS Polska oraz DB Schenker. Kwota za usługę widoczna jest w koszyku. Jednocześnie Maxmedia24 informuje, iż nie odpowiada za opóźnienia w dostawie spowodowane nie wywiązaniem się z umowy usługi przewozowej przez firmę kurierską, opóźnienia podczas podpisywania umów ratalnych oraz realizacji przelewów.

W przypadku kiedy kurier nie zastanie klienta pod wskazanym adresem - awizuje przesyłkę po raz pierwszy. Druga próba dostarczenia przesyłki następuje w przeciągu kolejnych 48 godzin. W momencie ponownej nieobecności klienta, kurier pozostawia awizo wraz z adresem gdzie osobiście można odebrać przesyłkę do 4 dni od daty wystawienia drugiego awizo. Jeśli Klient nie odbierze przesyłki w wyznaczonym terminie produkt wraca do sprzedawcy, a kosztami transportu jest obciążony zamawiający.

UWAGA!

Kurierzy mają obowiązek wniesienia do mieszkania sprzętu o wadze nie przekraczającej 30 kg.

 


Kontakt z kurierem

Kurier ma Twój numer telefonu, dokładnie ten sam jaki został podany podczas składania zamówienia. Kontaktuje się z odbiorcą  przeważnie do 2 godzin przed dostawą. Numer telefonu do kuriera możesz uzyskać dzwoniąc do przewoźnika, odpowiednio do swojego miejsca zamieszkania. Szczegółowe informacje znajdziesz pod adresem:

www.ups.com/content/pl/pl/contact/index.html

http://www.schenker.pl/contact/

 


Gdzie moja przesyłka?

Mając na uwadze fakt, iż każdy z nas chciałby wiedzieć co aktualnie dzieje się z jego przesyłką, poniżej podajemy link do strony kuriera UPS Polska oraz DB Schenker. Wystarczy wpisać numer listu przewozowego, który prześlemy do Ciebie drogą e:mail wraz z potwierdzeniem wysyłki, po czym wcisnąć „Monitoruj” (w przypadku DB Schenker "Track").

www.ups.com/WebTracking/track

http://www.schenker.pl/e-schenker/trackingland/trackingservice/

 


Jak przyjmować przesyłkę

Kurierzy mają obowiązek wniesienia przesyłki do drzwi, w przypadku gdy masa całkowita nie przekracza 30kg. W przypadku przesyłki przekraczającej ustaloną wagę 30kg, nie mają takiego obowiązku. Chcielibyśmy zwrócić uwagę na ten fakt w przypadku planowania zakupu sprzętu o większych gabarytach.

Przy odbiorze przesyłki prosimy dokładnie sprawdzić czy nie nosi ona śladów jakichkolwiek uszkodzeń, jeszcze przed podpisaniem odbioru. W tym celu kurier ma obowiązek poczekać do 15 minut, aby Klient mógł zweryfikować stan faktyczny oraz zawartość przesyłki po transporcie.

 


Podpisanie "zgodnego odbioru paczki" traktuje się jako zrzeczenie się roszczeń z tytułu uszkodzeń mechanicznych towaru.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości co do stanu produktu w paczce, należy bezwzględnie sprawdzić przesyłkę w obecności kuriera. W momencie stwierdzenia uszkodzenia fizycznego sprzętu, ewentualnych braków, należy odmówić odbioru przesyłki oraz spisać wraz z kurierem protokół, który powinien zawierać dokładny opis uszkodzeń. Jeden egzemplarz jest dla Ciebie, zwróć uwagę czy widnieje na nim wyraźny podpis kuriera. Prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas o problemie z przesyłką.

 

 

Zespół Maxmedia24